Trendy cestovného ruchu: Najnovšie príležitosti pre odvetvie cestovného ruchu

Odvetvia sú neustále narúšané novými trendmi a novými inováciami a  cestovný ruch  nie je výnimkou.  Udržiavanie kroku s týmito novými trendmi v cestovnom ruchu môže pomôcť podnikom zostať konkurencieschopnými a uspokojiť potreby zákazníkov. Napriek tomu, s COVIDom ako pozadím, sa niektoré z týchto potrieb vyvinuli, priority sa posunuli a objavili sa úplne nové požiadavky. Čítajte ďalej a dozviete sa oveľa viac o kľúčových trendoch v cestovnom ruchu na rok 2022.

Rýchle menu

Držte krok s najnovšími trendmi v cestovnom ruchu: Prečo je to dôležité pre vašu firmu

Bez ohľadu na to, v akom aspekte odvetvia cestovného ruchu sa váš podnik zaoberá, musíte držať prst na pulze. Predtým obľúbené koncepty a produkty vychádzajú z módy a sú nahradené modernejšími prvkami, ktoré nakoniec zaujmú väčšiu časť trhu. Nové destinácie, nové technológie a dopravné prostriedky spôsobili veľké zmeny v tomto odvetví. Včasné prijatie nových trendov je nevyhnutné.

Faktory zodpovedné za nadchádzajúce trendy v cestovnom ruchu

Trend možno definovať ako všeobecnú zmenu situácie alebo správania alebo všeobecný smer, ktorým sa veci vyvíjajú. V rámci cestovného ruchu viedlo množstvo rôznych vývojov k zmenám v správaní spotrebiteľov a obchodných procesoch, čo znamená, že sú zodpovedné za nové trendy cestovného ruchu.

Jedným z týchto vývojov bola zásadná zmena v spôsobe využívania technológií, najmä pokiaľ ide o umelú inteligenciu a strojové učenie. To viedlo k zvýšenému prijímaniu robotiky a technológie poháňanej AI v hoteloch. Viedlo to aj k zmenám v správaní zákazníkov prostredníctvom rozmachu hlasového ovládania a hlasového vyhľadávania.

Pandémia COVID-19 sa zamerala skôr na hygienu, bezpečnosť a miestne než medzinárodné služby a zároveň urýchlila používanie bezkontaktných platieb a práce na diaľku. Medzitým sa k miestnemu prístupu mnohých zákazníkov pridali obavy o životné prostredie a viedli k trendom súvisiacim s biopotravinami a ekologickým cestovaním.

17 Všeobecné a COVID „súvisiace“ trendy cestovného ruchu

Je dôležité sledovať súčasné trendy cestovného ruchu v reakcii na rastúce akcie spotrebiteľov v dôsledku koronárnej pandémie. Väčšina vzorcov však vznikla zo všeobecnejších zmien v správaní zákazníkov. Nižšie môžete vidieť všeobecný vývoj v pohostinstve spolu so spôsobmi, ktoré slúžia ako riešenie pandémie koronavírusu a súvisiace zmeny v správaní spotrebiteľov.

> Turistické trendy „súvisiace“ s COVIDom

Nasledujú niektoré trendy v cestovnom ruchu, ktoré budú musieť prediskutovať záujemcovia o  manažment cestovného ruchu  v reakcii na globálnu pandémiu COVID, ktorá ovplyvnila cestovný ruch ako celok.

1. Bezpečnosť a hygiena Trendy cestovného ruchu

Či už ide o letecké spoločnosti, výletné plavby, hotely, reštaurácie alebo bary, od vypuknutia COVID sú bezpečnostné a hygienické normy absolútne prvoradé. S ohľadom na túto skutočnosť existuje množstvo turistických trendov, ktoré s tým súvisia, ako napríklad zvýšené upratovanie, sociálne vzdialené sedenie, poskytovanie gélu na ruky a vynucovanie masiek v niektorých prostrediach.

To je teraz tiež dôležitou súčasťou marketingu cestovného ruchu, pričom spoločnosti musia objasniť, aké sú ich hygienické a bezpečnostné zásady a aké opatrenia prijímajú, aby zabezpečili bezpečnosť zákazníkov. Hrozba COVID spôsobila, že ľudia sa zdráhajú cestovať a navštevovať horúce miesta cestovného ruchu, takže ich treba presvedčiť, že je to bezpečné.

Príspevok  „Hygiena je nová marketingová správa pre hotely“  vysvetľuje tento konkrétny trend podrobnejšie.

2. Zvýšený dôraz na voľný čas

COVID prinútil krajiny prijať cestovné obmedzenia, zatiaľ čo mnohé podniky povzbudzujú zamestnancov, aby pracovali z domu a používali videohovory. V dôsledku toho boli obchodné udalosti obzvlášť ťažko ovplyvnené a jedným z výsledných trendov cestovného ruchu bola zmena zamerania sa na rekreačných zákazníkov.

Pandémia doľahla na ľudí a mnohí zúfalo túžia po dovolenke. Ak sa vaša firma zvyčajne zameriava na firemných zákazníkov, možno budete chcieť hľadať spôsoby, ako tento prístup aspoň dočasne zmeniť. Počas tohto procesu budete pravdepodobne musieť zmeniť svoje marketingové správy a dokonca aj distribučné kanály, ktoré používate na generovanie predaja.

V závislosti od vášho podnikania možno budete chcieť zamerať svoje úsilie na rodiny, páry alebo skupiny priateľov a potenciálne môžete vytvoriť balíkové ponuky, ktoré oslovia tieto demografické skupiny. Je tiež dobré zhodnotiť, ako vaši konkurenti zareagovali na krízu a či robia niečo, čím by ste sa mohli inšpirovať.

3. Posun z medzinárodného na miestny

Rôzne cestovné obmedzenia a neochota mnohých ľudí cestovať do zahraničia spôsobili, že mnohí v cestovnom ruchu sa musia zamerať na miestnych zákazníkov, a nie na medzinárodných. To neznamená úplne sa vzdať medzinárodných cestovateľov, ale pravdepodobne si to bude vyžadovať zmenu vašich kľúčových marketingových stratégií.

Pri hoteloch by mohlo byť najlepšie zdôrazniť druhy zariadení, ktoré môžu osloviť miestny trh, ako je vaša reštaurácia, telocvičňa, vaše Wi-Fi a dokonca aj skutočnosť, že vaše hotelové izby sú ideálne na prácu na diaľku. Letecké spoločnosti a spoločnosti spravujúce cestovný ruch môžu tiež potrebovať zmeniť rýchlosť a uprednostniť domácich turistov.

Stojí za to pripomenúť, že aj miestni zákazníci s menšou pravdepodobnosťou zrušia, pretože budú musieť venovať pozornosť iba miestnym obmedzeniam a nie je tak pravdepodobné, že budú musieť ísť po návšteve do karantény.

4. Rast bezkontaktných platieb

Bezkontaktné platby sú už nejaký čas základom  technológií v cestovnom ruchu  , ale objavenie sa možností, ako sú Google Pay a Apple Pay, pomohlo posunúť túto úroveň na vyššiu úroveň, čo znamená, že zákazníci ani nemusia nosiť debet. kartou alebo kreditnou kartou na zaplatenie stravy, hotelových pobytov, dopravy a iných služieb.

Umožnenie bezkontaktných platieb umožnilo spoločnostiam v cestovnom ruchu znížiť trenie a zlepšiť rýchlosť registrácie a odhlásenia. Znamená to tiež, že za tovar je možné zaplatiť rýchlo, čo podporuje spontánne nákupy. S koronavírusom sú bezkontaktné platby žiadanejšie ako kedykoľvek predtým, pretože zamestnanci a zákazníci sa často radšej vyhýbajú manipulácii s hotovosťou.

Video: Ako fungujú bezkontaktné platby?

 

Ďalšie informácie nájdete  v časti „4 dôvody, prečo sa bezkontaktné platby stávajú populárnymi v cestovnom ruchu“  .

> Všeobecné nadchádzajúce trendy v cestovnom ruchu

Existuje množstvo trendov cestovného ruchu, ktoré sú založené na všeobecnejších zmenách v spotrebiteľskom správaní, ako je potreba zdravých a organických potravín a nápojov, udržateľnosť, personalizované služby, rastúci dopyt po digitalizácii a využívaní technológií. Nižšie sa dozviete viac o týchto všeobecných trendoch cestovného ruchu.

5. Hlasové vyhľadávanie a ovládanie hlasom

S rastúcou popularitou domácich inteligentných reproduktorov, ako aj mobilných asistentov, ako sú Siri, Google Assistant a Bixby, čoraz viac zákazníkov cestovného ruchu využíva hlasové vyhľadávanie. Pre tých, ktorí pracujú v cestovnom ruchu, je dôležité zachytiť týchto hostí správnym štruktúrovaním obsahu webových stránok tak, aby sa zobrazoval v hlasovom vyhľadávaní a umožňoval hlasové rezervácie.

Turistické informácie sú kľúčovou súčasťou zákazníckej skúsenosti s mnohými spoločnosťami a hlasové ovládanie a AI tu môžu byť neoceniteľné. Okrem toho môžu hotelové izby obsahovať inteligentné reproduktory alebo iné zariadenia internetu vecí, ktoré sú kompatibilné s hlasovým ovládaním, čo používateľom umožňuje jednoduchšie zapínať a vypínať zariadenia alebo meniť nastavenia vo svojich izbách.

Video: Príklad č. 1 Hlasové vyhľadávanie a asistent v cestovnom ruchu

Video: Príklad č. 2 Hlasové vyhľadávanie na rezerváciu dovolenky

 

Prečítajte si článok  „Ako môže hlasové ovládanie prospieť cestovnému ruchu?  pre ďalšie poznatky.

6. Trendy turizmu vo virtuálnej realite

Virtuálna realita je ďalším z hlavných turistických trendov, ktoré narúšajú toto odvetvie a využitie tejto technológie vám môže poskytnúť výhodu nad súpermi, ktorí si ju ešte neosvojili. Prostredníctvom online prehliadok VR môžu zákazníci zažiť interiéry hotelov, interiéry reštaurácií, vonkajšie turistické atrakcie a ďalšie, všetko zo svojho domova.

Rozhodujúce je, že to dokážu urobiť vo fáze rozhodovania na ceste zákazníka. Toto môže byť rozdiel medzi zákazníkmi, ktorí dokončia rezerváciu alebo odstúpia, a VR je obzvlášť užitočná v kontexte COVID, kde zákazníci môžu mať iné myšlienky a môžu potrebovať ďalšie povzbudenie, aby pokračovali vo svojich plánoch.

Väčšina moderných prehliadok VR je tiež založená na webe, čo znamená, že ich možno zobraziť prostredníctvom akéhokoľvek bežného webového prehliadača. Kvalita prehliadky VR a rozsah ponorenia sa potom môžu ďalej zlepšovať pomocou slúchadiel VR.

Video: Prehliadka mesta virtuálnou realitou so sprievodcom Rímom

 

Video: Virtuálna prehliadka hotela Atlantis Dubaj

 

Podrobnejšie informácie a príklady o tom, ako môže virtuálna realita prospieť vášmu podnikaniu, nájdete v článku  „Ako virtuálna realita transformuje cestovný ruch“  .

7. Sólo cestovanie

Voľnočasové cestovanie bývalo rodinnou záležitosťou alebo niečím, čo páry spoločne podnikali. Aj keď je to stále prípad mnohých, stále viac ľudí sa rozhoduje pre stávku na vlastnú päsť. Užiť si sólo výlet už nie je také nezvyčajné a čoraz častejšie to odzrkadľujú aj turistické trendy. Potreby sólo cestovateľov sú rôznorodé. Niektorí jednoducho chcú cestovať bez rozptyľovania spoločníka. Iní sú mladí nezadaní, ktorí hľadajú spoločenské aktivity alebo si hľadajú partnera. Niektorí ovdovení seniori dokonca využívajú dlhodobé hotelové pobyty alebo  plavby  ako luxusnú alternatívu klasickej starostlivosti o starších ľudí. Tieto trendy cestovného ruchu budú rásť a rásť.

Video: 15 perfektných destinácií pre každého sólo cestovateľa

 

8. Ekologické cestovanie

Trendy v cestovnom ruchu sú výrazne ovplyvnené obavami a zvykmi zákazníckej základne. Ako sa nová generácia stáva čoraz dôležitejšou na trhu, ideály, ktoré riadia ich nákupné rozhodnutia, vytvárajú nové trendy cestovného ruchu. Ekologické cestovanie je len jedným z príkladov týchto trendov cestovného ruchu, ktorý odráža rastúci záujem dnešných cestovateľov o etické a trvalo udržateľné možnosti cestovného ruchu. Ekologické cestovanie zahŕňa jednoduché zmeny, ako napríklad dostupnosť uhlíkových kreditov pri rezervácii letu alebo možnosť prenajať si elektrické namiesto konvenčného vozidla. Sofistikovanejšie príklady môžu zahŕňať cestovný ruch s dobrovoľníckym prvkom, možno práca na prírodnej rezervácii alebo zapojenie sa do ochranárskych prác.

Video: Ekoturizmus – udržateľný spôsob cestovania

 

9. Miestne skúsenosti

Dnešní turisti nechcú byť izolovaní od miest, ktoré navštevujú, v kultúrnej bubline. Chcú sa zapojiť a podieľať sa na miestnej kultúre. Od vychutnávania si miestnej kuchyne až po oslavy regionálnych festivalov a sviatkov, miestne zážitky sa stanú jednými z hlavných turistických trendov, ktoré treba sledovať. Jedným z príkladov obľúbeného miestneho zážitku by bola návšteva Japonska počas veľkého festivalu, požičiavanie formálnych japonských odevov na nosenie, konzumácia regionálnych lahôdok a zapojenie sa do tradičných hier alebo kultúrnych aktivít. Ďalším môže byť dlhodobý pobyt v hostiteľskej rodine v cieľovej krajine ako spôsob, ako sa dozvedieť viac o miestnej kultúre.

Video: Miestny turistický sprievodca Amsterdamom

 

Video: Food Travel Vlog o miestnom jedle v Hong Kongu

 

10. Personalizácia

Pravdepodobne poznáte tie reklamy, ktoré sa objavujú na sociálnych médiách a niektorých iných webových stránkach, reklamy súvisiace s vecami, ktoré ste si prezreli alebo kúpili online. Toto je len jeden príklad personalizácie. Okrem efektívnejšieho  marketingu cestovného ruchu sa personalizácia môže vzťahovať na každý aspekt turistického zážitku.  Dnešní spotrebitelia očakávajú zážitky, ktoré presne zodpovedajú ich osobným preferenciám, od destinácií po ubytovanie a druhy aktivít, ktorým sa budú venovať. Čím viac sa dá zážitok prispôsobiť želaniam a očakávaniam klienta, tým je pravdepodobnejšie, že sa vrátia znova použiť rovnakú službu.

Video: Personalizovaný marketing od Nicole Martin

 

Podrobnejšie informácie a príklady personalizačného marketingu v cestovnom ruchu si môžete prečítať v článku  “5 spôsobov využitia personalizačného marketingu v cestovnom ruchu”  .

11. Roboty, chatboty a automatizácia

Jedným z najpútavejších príkladov týchto konkrétnych trendov v oblasti cestovného ruchu je Connie, robotický vrátnik hotelového reťazca Hilton. Iné hotely sa tiež zapojili do trendu robotického personálu, inštalujú interaktívnych robotov, aby zvládli určité povinnosti spojené s recepciou, alebo dokonca nechali ich podávať návštevníkom jedlo a pitie. Tento druh aplikácie novinky však zďaleka nie je jedinou. Mnoho zákazníkov si teraz rezervuje cestu a ubytovanie pomocou internetových chatbotov, špeciálne prispôsobených AI, ktorí dokážu spracovať otázky a pomôcť zákazníkom s užitočnými informáciami, keď ľudskí operátori nie sú k dispozícii.

Video:  „Hotel budúcnosti“  spoločnosti Alibaba využíva roboty

 

Video: Autonómne bezpečnostné roboty pre letiská

 

Podrobnejšie informácie o tom, ako používať roboty v cestovnom ruchu, nájdete v článku  „Roboty v cestovnom ruchu: 8 príkladov zo skutočného sveta“  .

12. Umelá inteligencia

Okrem už spomínaných chatbotov je pre turistický priemysel  čoraz dôležitejšia aj umelá inteligencia . Technológia strojového učenia je teraz pevne zakorenená v marketingu odvetvia cestovného ruchu, pričom AI pomáha prispôsobiť zážitok z vyhľadávania a rezervácie zájazdov a výletov. Umelá inteligencia je tiež čoraz cennejšia v kontextoch, ako sú inteligentné hotelové izby, identifikuje pravdepodobné potreby hostí a doladí prostredie a služby tak, aby vyhovovali potrebám a preferenciám hosťa. Umelá inteligencia nachádza uplatnenie všade, od služieb zákazníkom až po bezpečnosť. Budúce trendy umelej inteligencie v cestovnom ruchu, na ktoré treba dávať pozor, môžu zahŕňať samoriadiace vozidlá a virtuálnych sprievodcov pre cestovný ruch.

Video: AI pre marketing a rast 

 

Video: Príklad Hotel Chatbot

 

Podrobnejšie informácie a príklady prípadov použitia umelej inteligencie v cestovnom ruchu nájdete v článku  „Ako umelá inteligencia mení cestovný ruch“  .

13. Technológia rozpoznávania

Technológia rozpoznávania je jedným z čoraz dôležitejších trendov  cestovania a cestovného ruchu  , ktorý sa začína vkrádať do množstva rôznych oblastí. Jednou z najznámejších aplikácií technológie rozpoznávania pre často cestujúcich je banka automatických brán na niektorých hraniciach. Brány sú schopné načítať údaje z pasu alebo občianskeho preukazu cestujúceho a pomocou kamery a technológie rozpoznávania tváre ich priradiť k tvári. Technológia rozpoznávania je jedným z veľkých turistických trendov aj v pohostinstve, pričom rozpoznávanie hlasu sa stáva čoraz populárnejším ako spôsob ovládania v inteligentných hotelových izbách.

Video: Asistent Smart Pack od KLM na domovskej stránke Google

 

Video: Letiská zavádzajú technológiu rozpoznávania tváre

 

Podrobnejšie informácie o technológii rozpoznávania v cestovnom ruchu nájdete v článkoch  „Ako môže hlasové ovládanie prospieť cestovnému ruchu?“  „4 spôsoby, ako je možné použiť rozpoznávanie tváre v cestovnom ruchu“  .

14. Internet vecí (IoT)

Internet vecí je relevantný pre mnohé trendy cestovného ruchu. Zariadenia internetu vecí sú gadgety vybavené mikroprocesorom a nejakou formou digitálneho pripojenia, ktoré im umožňuje pripojiť sa k internetu a byť z neho ovládané. Zariadenia internetu vecí zahŕňajú vykurovacie a chladiace systémy, zábavné systémy a ďalšie položky, ktoré sa často nachádzajú v hotelovej izbe, čím vznikajú  „inteligentné“  hotelové izby. IoT sa používa aj na integráciu služieb do  pohostinského  prostredia, napríklad tým, že umožňuje hosťom rezervovať si aktivity (reláciu v hotelových kúpeľoch, plávanie v bazéne, tréning v telocvični atď.) alebo požadovať také veci, ako je izbová služba alebo extra bielizeň. cez hub alebo aplikáciu pre smartfón.

Príklad: Iot pre letiská

 

Video: Monitorovanie internetu vecí pre reštauračný priemysel

 

Podrobnejšie informácie o  „internete vecí“  v odvetví cestovného ruchu nájdete v článku  „Ako môže internet vecí (IoT) prospieť priemyslu cestovného ruchu“  .

15. Rozšírená realita (AR)

Tam, kde VR simuluje celé prostredia a zážitky, rozšírená realita kombinuje zážitky z reálneho sveta a virtuálne prvky. Známym príkladom môže byť hra pre smartfóny Pokémon Go, kde sa imaginárne bytosti prekrývajú na záberoch z prostredia hráča v reálnom čase. V turistickom priemysle je to samozrejme veľmi užitočné: namiesto fantazijných príšer. Aplikácie pre smartfóny AR môžu turistom zobraziť informácie o oblasti, ktorú skúmajú. Môžu to byť historické podrobnosti o budovách a pamiatkach alebo zoznamy a menu pre zábavné podniky a miestne reštaurácie. Múzeá čoraz viac využívajú AR, čo návštevníkom umožňuje prezerať si artefakty s ich pôvodným vzhľadom ako virtuálne prekrytie. Ďalšie aplikácie rozšírenej reality môžu zahŕňať virtuálne mapy s podporou internetu.

Video: Menu AR – menu reštaurácií v rozšírenej realite

 

Video: Príklad rozšírenej reality v hotelovom priemysle

 

Podrobnejšie informácie a príklady o tom, ako môže rozšírená realita prospieť vášmu podnikaniu, nájdete v článku  „Ako rozšírená realita prináša revolúciu v cestovnom ruchu“  .

16. Zdravé a organické potraviny

Zdravé jedlo a druh jedla, ktoré konzumujú turisti, boli v mysliach mnohých cestovateľov antonymami, pričom sviatky tradične predstavovali možnosť porušiť diétu a dopriať si zakázané maškrty. Dnešní cestovatelia vedia, že chutné a výživné nie sú exkluzívne pojmy. Dopyt po vynikajúcej kuchyni s ohľadom na lepšiu výživu poháňa nové trendy cestovného ruchu. Moderný turista chce vedieť, že jedlo, ktoré jedia, je rovnako zdravé ako chutné. Hnutie za biopotraviny ovplyvňuje aj trendy v cestovnom ruchu, pričom viac reštaurácií a hotelov ponúka bio možnosti. Zastúpené sú aj iné špeciálne diéty.

Video: Bio dovolenka v Taliansku

 

17. Zákaznícka skúsenosť 2.0

Samozrejme, zákaznícka skúsenosť bola vždy ústrednou témou turistického priemyslu. Vďaka novým technológiám a neustále sa rozširujúcej škále možností pre turistov nebolo zlepšenie zákazníckej skúsenosti nikdy dôležitejšie. V konečnom dôsledku je skúsenosť zákazníkov to, čo urobí alebo naruší vaše podnikanie. Doladenie zážitku môže znamenať rozdiel medzi vytvorením lojálneho zákazníka, ktorý opakovane podporí vašu firmu ústnym podaním, a tým, ktorý odíde vo fáze rezervácie. Všetko od webového rozhrania, kde si vaši klienti rezervujú zájazdy, až po posledný deň ich cesty musí byť čo najpríjemnejšie.

Video: Technológia a skúsenosti zákazníkov v cestovnom ruchu

 

V článku  “8 spôsobov, ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť v cestovnom ruchu”  sa dozviete o ôsmich najefektívnejších spôsoboch, ako môžu pracovníci v cestovnom ruchu zlepšiť skúsenosti zákazníkov.

Aké sú najväčšie trendy v cestovnom ruchu súvisiace s marketingom?

Marketing zohráva hlavnú úlohu v úspechu každého hotela a je absolútne nevyhnutné, aby marketéri dokázali držať krok s novými trendmi cestovného ruchu v tejto oblasti. Príklady niektorých z týchto trendov zahŕňajú zvýšené zameranie sa na miestnych zákazníkov, vzostup marketingových techník založených na virtuálnej realite a potreba uprednostniť hlasové vyhľadávanie.

Ak sa chcete dozvedieť viac o týchto trendoch v cestovnom ruchu a rôznych ďalších, spolu s niektorými užitočnými marketingovými stratégiami v cestovnom ruchu, prečítajte si článok  „Marketing cestovného ruchu: Úplne nové marketingové tipy na zvýšenie vašich výsledkov“  .

Aké sú najväčšie trendy v cestovnom ruchu súvisiace s technológiou?

Niektoré z najdôležitejších trendov cestovného ruchu, ktoré ovplyvňujú správanie zákazníkov a ovplyvňujú samotné odvetvie, súvisia s technológiou. Príkladom je technológia rozpoznávania hlasu, bezkontaktné platby, umelá inteligencia, virtuálna realita, rozpoznávanie tváre a pokračujúci vzostup internetu vecí.

Pozrite si náš článok  „Najnovšie technologické trendy v pohostinskom priemysle“  , kde nájdete viac informácií o technologických trendoch súvisiacich s cestovným ruchom spolu s vysvetleniami, prečo je každý z trendov dôležitý.

Zistite viac o trendoch v cestovnom ruchu prostredníctvom kurzov cestovného ruchu

Špecializované kurzy cestovného ruchu môžu byť veľmi cenné pre tých, ktorí sa usilujú o kariéru v tomto odvetví, pretože učia o trendoch cestovného ruchu spolu s dôležitými zručnosťami, stratégiami a technikami súvisiacimi s manažmentom, marketingom, financiami a oveľa viac. K dispozícii sú rôzne kurzy, od krátkych kurzov až po denné kurzy.

Oveľa viac o ponúkaných kurzoch, o tom, čo pokrývajú, aký môžu mať pre vás úžitok a kde ich vlastne môžete študovať, sa dozviete v  časti „Kurz cestovného ruchu: Kompletný prehľad kurzov a pedagógov cestovného ruchu“  .

Najobľúbenejšie turistické tabule

Udržiavanie aktuálnych informácií o najnovších trendoch cestovného ruchu môže byť nevyhnutné pre hľadanie práce a dosiahnutie kariérneho úspechu v odvetví cestovného ruchu. Samozrejme, ďalšou podstatnou súčasťou hľadania práce je hľadanie voľných pracovných miest a jedným z najlepších spôsobov, ako to urobiť, je navštíviť špecializované úrady pre cestovný ruch.

Prečítajte si  „Pracovné miesta v cestovnom ruchu: Najlepšie pracovné miesta v cestovnom ruchu pre vašu kariéru“  , kde nájdete ďalšie informácie o pracovných tabuliach vrátane rozpisu rôznych platforiem zameraných na pohostinský priemysel, letecké spoločnosti, výletné plavby a ďalšie.

Zoznam cestovných kancelárií na zlepšenie vašich rezervácií

V posledných rokoch je najväčším trendom cestovného ruchu prechod z off-line cestovných kancelárií na online cestovné kancelárie. Keď zákazníci hľadajú online cestovné produkty alebo služby, často hľadajú informácie na webových stránkach cestovných kancelárií namiesto toho, aby sa radili na webové stránky jednotlivých spoločností. Preto je rozumné spojiť sa s cestovnými kanceláriami, aby ste boli prítomní a mohli vás nájsť prostredníctvom ich kanálov.

„Zozname cestovných kancelárií, s ktorými môžete prepojiť vaše podnikanie“  nájdete komplexný zoznam rôznych platforiem cestovných kancelárií a môžete sa dozvedieť viac o tom, ako môžu cestovné kancelárie prispieť k zvýšeniu vašich rezervácií.

Osvojenie si najnovších trendov cestovného ruchu je pre úspech nevyhnutné. Či už pridávate zariadenia internetu vecí do hotelových izieb alebo vytvárate aplikáciu AR, ktorá bude viesť vašich zákazníkov po cieľovom meste, nikdy nie je príliš skoro na to, aby ste si osvojili tieto kľúčové trendy pre váš obchodný model.

Valerie Rodriguez

Dolor sit amet, adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Latest Posts

  • All Posts
  • Akreditácia
  • Blog
  • Cerifikácia
  • Creative
  • DeFi
  • Destinácie
  • Destinačný manažment
  • DIC
  • Digital
  • DMMS
  • DMS
  • Dokumentácia
  • Dokumenty
  • Filozofia
  • GSTC
  • Hovory s AI
  • Inzercia
  • Konferencie
  • Kryptomeny
  • Marketing
  • Metodika života
  • NADS
  • Nezaradené
  • OSD
  • Projekt DAO Radosť zo života
  • SLOVAKIA TOPTOUR TEAM
  • Štandardy
  • Turizmus
  • Uncategorized
  • Vojna
  • WEB3
    •   Back
    • Významné
    • Projekty
    • Archív
    • Idea
Load More

End of Content.

Software Services

Good draw knew bred ham busy his hour. Ask agreed answer rather joy nature admire.

Skutočná Radosť Zo Života Začína Prihláškou Za Člena NADS

Živé srdce Európy bije v hrudi Slovenska

Informuj sa o komunite NADS

V našom občasníku posielame len relevantné a skutočné novinky a ohlasy členov i nečlenov

You have been successfully Subscribed! Ops! Something went wrong, please try again.