Integrovaný marketingový program

Integrovaný marketing alebo inbound marketing (IM)je stratégia, ktorá posilňuje konečné posolstvo spoločnosti a pôsobí konzistentne na všetkých komunikačných platformách. Je to dôležité, pretože spotrebitelia sú prítomní online aj offline. Konkurencieschopnosť sa dosahuje pôsobením tam, kde je spotrebiteľ, a vytváraním relevantný obsah, ktorému spotrebitelia dôverujú. V cestovnom ruchu je požiadavka dostupnosti prvoradou.  Zjednotenie všetkých komunikačných kanálov je kľúčom k efektívnemu marketingovému plánu. 

Tu je 7 kľúčových komponentov skvelého marketingového programu:

  1. + Analýza značky – Pred implementáciou kampane vám Solimar poskytne analýzu značky obsahujúcu praktické odporúčania na zlepšenie vášho vzhľadu a zameranie vášho posolstva. Náš interný dizajnérsky tím vám tiež môže pomôcť aktualizovať alebo obnoviť vašu aktuálnu značku a logo. 
  2. + Marketingová stratégia – Po dôkladnej analýze sa vypracuje integrovaná marketingová stratégia, ktorá bude slúžiť ako plán implementácie integrovaného marketingového programu, ktorý je prispôsobený potrebám konkrétneho spotrebiteľa. Stratégia bude integrovať súčasné a cielené využitie všetkých kanálov : sociálne médiá, optimalizácia pre vyhľadávače, blogovanie, obsah, vzťahy s verejnosťou a obchodné vzťahy.
  3. + Vývoj webových stránok a obsahu – Keď spotrebiteľ nájde vašu webovú stránku, cieľom je urobiť ju natoľko podmanivou, že bude chcieť na stránke zostať, zapojiť sa do vášho obsahu a zdieľať ho s ostatnými. Vytvorenie kalendára obsahu a priradenie zodpovedností za vytváranie obsahu vám pomôže rozhodnúť sa, aký typ obsahu uverejníte, kde ho budete uverejňovať a ako často. Vieme, že váš deň je už nabitý, a tak Solimar pomáha zapájať váš tím, aby sa do procesu vytvárania obsahu zapojil každý.
  4. + Stratégia sociálnych médií a blogovanie – Sociálne médiá vám poskytujú miesto, kde sa môžete porozprávať so svojimi spotrebiteľmi pred cestou, na ceste a po návrate. Stratégia sociálnych médií zahŕňa sociálne siete, blogy, mikroblogovacie stránky a stránky tretích strán. Solimar vám pomôže určiť najlepšie kanály na použitie pre vaše cieľové trhy a aký obsah uverejniť.
  5. + Kreatívne kampane – Solimar zavedie sériu kreatívnych kampaní a lotérií, ktoré pritiahnu návštevníkov na vaše stránky aj na platformy sociálnych médií, a zároveň zosynchronizujú vaše marketingové posolstvo a hodnotu značky pre maximálnu efektivitu.
  6. + Stratégia PR/Media Outreach – Solimar vám pomôže využiť jednoduché, ale efektívne monitorovacie nástroje a indikátory, ktoré vám umožnia identifikovať influencerov na vašom trhu. Potom môžete „počúvať“ konverzácie prebiehajúce online, zapojiť sa do prebiehajúcich konverzácií, vybudovať si dôveru a preukázať odbornosť. Solimar vám tiež pomôže vytvoriť databázu kontaktov a navrhnúť efektívne kampane na oslovenie miestnych a medzinárodných médií, relevantných blogerov, sprievodcov a sprostredkovateľov predaja.
  7. + Stratégia distribúcie obchodu – Ak pracujete v oblasti predaja medzi podnikmi, Solimar vám pomôže preniesť vaše vzťahy online vytvorením dynamickej databázy, ktorá sleduje všetku komunikáciu s obchodnými partnermi; od prvého e-mailu/hovoru až po osobné stretnutia na veľtrhoch a zdieľania na stránkach sociálnych médií každým partnerom.

Skvelým príkladom projektu integrovaného marketingu, ktorý Solimar implementoval, je Namíbia Online Campaign . Cieľom tejto kampane bolo zabezpečiť potrebné nástroje a kapacity na spojenie online marketingových aktivít s ich súčasnou celkovou marketingovou stratégiou.

Solimar dokázal zvýšiť množstvo a kvalitu namíbijských turistických informácií, vytvoril globálne integrovaný virtuálny marketingový tím na implementáciu online súdržnosti, ako aj výrazne zvýšil celosvetové znalosti o Namíbii ako turistickej destinácii. Kliknite na obrázok nižšie a pozrite si webovú stránku Namíbia online:

Snímka obrazovky 2014-07-14 o 10.44.36 AM.jpg

Kliknutím na obrázok nižšie zobrazíte aj stránku Namíbie na Facebooku :

Snímka obrazovky z 16. 6. 2014 o 16:34:59.png

Integrovaný marketingový program spoločnosti Solimar sa strategicky zameriava na prilákanie spotrebiteľa-cestovateľa a zabezpečuje, že všetky stratégie zasielania správ a komunikácie sú jednotné vo všetkých kanáloch. Solimar verí, že marketing je o koordinovaných marketingových stratégiách a taktikách, ktoré získavajú záujem ľudí, namiesto toho, aby sa ich snažili kúpiť. Pre viac informácií nás kontaktujte a prečítajte si viac v časti Čo robíme . Kliknutím na obrázky nižšie získate ďalšie tipy na prichádzajúci marketing a dizajn webových stránok!

Valerie Rodriguez

Dolor sit amet, adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Latest Posts

  • All Posts
  • Akreditácia
  • Blog
  • Cerifikácia
  • Creative
  • DeFi
  • Destinácie
  • Destinačný manažment
  • DIC
  • Digital
  • DMMS
  • DMS
  • Dokumentácia
  • Dokumenty
  • Filozofia
  • GSTC
  • Hovory s AI
  • Inzercia
  • Konferencie
  • Kryptomeny
  • Marketing
  • Metodika života
  • NADS
  • Nezaradené
  • OSD
  • Projekt DAO Radosť zo života
  • SLOVAKIA TOPTOUR TEAM
  • Štandardy
  • Turizmus
  • Uncategorized
  • Vojna
  • WEB3
    •   Back
    • Významné
    • Projekty
    • Archív
    • Idea
Load More

End of Content.

Software Services

Good draw knew bred ham busy his hour. Ask agreed answer rather joy nature admire.

Skutočná Radosť Zo Života Začína Prihláškou Za Člena NADS

Živé srdce Európy bije v hrudi Slovenska

Informuj sa o komunite NADS

V našom občasníku posielame len relevantné a skutočné novinky a ohlasy členov i nečlenov

You have been successfully Subscribed! Ops! Something went wrong, please try again.