Ako zapojiť miestnych obyvateľov do destinačného manažmentu a marketingu

V dnešnom svete marketingu cestovného ruchu sa všetok ten rozruch týka objavovania destinácie ako miestneho. Ak hľadáte „cestujte ako miestny“, nájdete nespočetné množstvo článkov a webových stránok, ktoré sa snažia pomôcť cestovateľom objaviť destinácie z inej perspektívy. Ako vášnivý cestovateľ, ktorý rád uniká turistickým pasciam, oceňujem marketingové organizácie destinácií, ktoré sa mi snažia pomôcť spojiť sa s odporúčaniami od ľudí, ktorí žijú v destináciách, ktoré chcem navštíviť.

Myslím si, že to je dôvod, prečo sa Airbnb.com a zdieľaná ekonomika rozbiehajú, nielen preto, že poskytuje iný typ ubytovania, ale aj preto, že spája návštevníkov s miestnymi. Jednou z výhod pobytu v hoteli Airbnb.com je možnosť stretnúť sa s miestnym obyvateľstvom, aby vám dal odporúčania, čo robiť, kde sa najesť a ako zažiť destináciu mimo výletných autobusov. . Kto by pri plánovaní cesty do neznámej destinácie netúžil po tomto type miestnych znalostí?

Výzvou pre organizácie destinačného marketingu je, ako zapojíte miestnych obyvateľov a ochotní podeliť sa o svoje odporúčania s návštevníkmi? Destinácie ako Philadelphia spúšťajú programy s názvom  „Philly ako miestny“ – Zažite Philadelphiu tak, ako ju poznajú a milujú jej obyvatelia,“  ktoré verbujú miestnych obyvateľov, aby prevzali účty sociálnych médií DMO. Ale prijať tento prístup a zapojiť stovky alebo tisíce miestnych obyvateľov do programu, aby odpovedali na otázku „Čo je na mojom mieste také výnimočné? nie je ľahká úloha…

…POKIAĽ NEMÁTE NA SVOJEJ STRANE NATIONAL GEOGRAPHIC SOCIETY.

Mali sme veľké šťastie, že sme posledných 7 rokov spolupracovali s National Geographic a pomáhali destináciám uplatňovať prístup k trvalo udržateľnému rozvoju cestovného ruchu nazývaný Geoturizmus. Geoturizmus, ktorý vytvoril  Jonathan Tourtellot , podporuje destinácie, aby rozvíjali a uvádzali na trh produkty cestovného ruchu, ktoré udržujú a zlepšujú geografický charakter miesta – jeho prostredie, kultúru, geológiu, estetiku, dedičstvo a blahobyt jeho obyvateľov. 

Prístup geoturizmu je jedinečný medzi riešeniami rozvoja cestovného ruchu vďaka svojmu zameraniu na založenie a posilnenie partnerstva medzi súkromným a verejným sektorom, ktoré slúži ako fórum pre dialóg, spoluprácu a plánovanie medzi miestnymi podnikateľmi, neziskovými organizáciami, obyvateľmi a orgánmi cestovného ruchu. Cieľom je lepšie zvládať výzvy prostredníctvom spolupráce a zároveň identifikovať, udržiavať, zlepšovať a propagovať jedinečné výhody destinácie.

Ako odborník na rozvoj cestovného ruchu a marketing, ktorý pracuje v tejto oblasti viac ako desať rokov, vám môžem povedať, že spojiť zainteresované strany, aby sa zúčastnili na programe rozvoja cestovného ruchu a marketingu, je náročná práca. Každý z našich projektov zahŕňa určitý typ procesu zapojenia zainteresovaných strán do plánovania a implementácie destinačných a marketingových programov, ale prinútiť vládu, podniky a obyvateľov, aby sa stretli na stretnutí alebo dokončili nejakú úlohu, je mimoriadne ťažké.  

Toto všetko sa zmení, keď je súčasťou programu National Geographic. Sila toho žltého loga je neuveriteľná. Ľudia na celom svete značku nesmierne obdivujú a využívajú príležitosť spolupracovať s tak rešpektovanou organizáciou. S poslaním inšpirovať ľudí, aby sa starali o planétu, sú mimoriadne efektívni pri zapájaní miestnych obyvateľov do starostlivosti o ich destinácie.

James Dion,  ktorý vedie program Geoturism pre Solimar a divíziu National Geographic Maps, odštartuje každý projekt verejným spustením programu. To spája podniky, politikov, obyvateľov a médiá, aby sa dozvedeli o programe a o tom, ako sa môžu zapojiť. Po verejnom spustení sú miestni obyvatelia vyzvaní, aby navštívili webovú stránku so značkou National Geographic a nominovali podnik, miesto, atrakciu alebo udalosť, ktorá je autenticky miestnym zážitkom. Toto podujatie a program generuje neuveriteľnú pozornosť médií na miestnej úrovni a pomáha ďalej šíriť výzvy na účasť od miestnych obyvateľov. 

V súčasnosti pripravujeme program geoturizmu štátov Perzského zálivu podporovaný národnými, štátnymi a miestnymi partnermi s cieľom zvýšiť povedomie o jedinečných kultúrnych a environmentálnych zážitkoch v Louisiane, Mississippi, Alabame a na Floride. Pracujeme na tom, aby sme znovu vybudovali pôvab tejto oblasti po havárii ropy Deepwater Horizon v Mexickom zálive v roku 2010, ktorá mala na región ničivý ekonomický dopad.

Prostredníctvom miestnych podujatí a mediálneho dosahu vedeného našimi  miestnymi konzultantmi generuje program neuveriteľné mediálne pokrytie, ktoré následne inšpirovalo viac ako 1 000 nominácií (a stále pribúda !) od miestnych obyvateľov pre  Geoturism MapGuide . Po skončení nominačného obdobia bude tím kartografov, redaktorov, kontrolórov faktov a dizajnérov National Geographic spolupracovať s miestnymi verejno-súkromnými partnerstvami vytvorenými na začiatku programu na finalizácii MapGuide a príprave na verejné uvedenie.

Stručne povedané, zapojenie miestnych obyvateľov do marketingu a manažmentu destinácie nie je len múdry prístup, ako zabezpečiť, aby si destinácia zachovala zmysel pre miesto, ale je to aj skvelý spôsob, ako pomôcť návštevníkom objaviť skryté drahokamy vašej destinácie. 

Kontaktujte nás  ešte dnes, ak máte záujem priviesť National Geographic do vašej destinácie, aby ste inšpirovali miestnych obyvateľov a návštevníkov, aby sa o vašu destináciu zaujímali.

Tu sú niektoré z najnovších mediálnych prejavov vygenerovaných programom geoturizmu štátov Perzského zálivu v USA. Je to len jeden skvelý príklad toho, ako program efektívne spája ľudí a vyvoláva okamžité vzrušenie. 

Alabama sa stane súčasťou projektu geoturizmu National Geographic – Your Town Alabama

Obyvatelia boli vyzvaní, aby nominovali oblasti pre geoturizmus – The Selma Times-Journal

Čo je na Columbusovi zvláštne? Nominujte svoj výber na mapu National Geographic – The Dispatch

National Geographic uvádza na trh miestnych cestovných sprievodcov v štátoch BP s únikom ropy – The Time Picayune

Louisiana vybraná ako súčasť interaktívnej mapy geoturizmu National Geographic – WAFB News

Nechajte National Geographic, aby vám pomohol – Natchez Democrat

Vaša autentická poloha na Floride patrí do sprievodcu geoturistikou Nat Geo – Navštívte Floridu

Nominácie lokality na pobreží Mexického zálivu v Alabame sa hľadajú pre Geoturism MapGuide – AL.com

V štátoch na pobreží Mexického zálivu prebieha rozsiahly projekt geoturizmu – Destination Stewardship Center

Valerie Rodriguez

Dolor sit amet, adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Latest Posts

  • All Posts
  • Akreditácia
  • Blog
  • Cerifikácia
  • Creative
  • DeFi
  • Destinácie
  • Destinačný manažment
  • DIC
  • Digital
  • DMMS
  • DMS
  • Dokumentácia
  • Dokumenty
  • Filozofia
  • GSTC
  • Hovory s AI
  • Inzercia
  • Konferencie
  • Kryptomeny
  • Marketing
  • Metodika života
  • NADS
  • Nezaradené
  • OSD
  • Projekt DAO Radosť zo života
  • SLOVAKIA TOPTOUR TEAM
  • Štandardy
  • Turizmus
  • Uncategorized
  • Vojna
  • WEB3
    •   Back
    • Významné
    • Projekty
    • Archív
    • Idea
Load More

End of Content.

Software Services

Good draw knew bred ham busy his hour. Ask agreed answer rather joy nature admire.

Skutočná Radosť Zo Života Začína Prihláškou Za Člena NADS

Živé srdce Európy bije v hrudi Slovenska

Informuj sa o komunite NADS

V našom občasníku posielame len relevantné a skutočné novinky a ohlasy členov i nečlenov

You have been successfully Subscribed! Ops! Something went wrong, please try again.